Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Εδώ στου δρόμου τα μισά

Εδώ στου δρόμου τα μισά ήρθε η ώρα να τα πω:
Περίεργο πράγμα φέτος η μπλοκοβίζιον. Τα αριστουργήματα δεν περισσεύουν και οι διαφορές μεταξύ των άλμπουμ είναι μικρές. 

Για άλλη μια χρονιά παρατηρώ ότι όσοι τα χώνουν στο πανηγύρι μας, ζηλεύουν σαν κολασμένοι. Από την μια δεν θέλουν να ασχολούνται, από την άλλη βγάζουν ντεμεκ λίστες και παραλίστες. Και μάλιστα δεν το κάνουν ούτε πριν ούτε μετά την μπλογκοβίζιον άλλα κατά την διάρκεια της.
Ου να μου χαθείτε ασχημογούρουνα!!!

Βλέπω τις επιλογές μου από τα περασμένα χρόνια και δεν ντρέπομαι. (φτου φτου μου!) Να δεις έτσι θα πάει και φέτος η χρόνια. Μέχρι τώρα τα ελληνικά ονόματα είναι τρία και θα μείνουν 3. 

2012 (δε στόρυ οσου φαρ)
11.  Daphni - Jiaolong
12.  Tristesse Contemporaine - Tristesse Contemporaine
13. Cyanna - The Undressed
14. Whitey - Lost Summer
15. Cayetano – Once Sometime
16. Dibiase - Collectin' Dust VBR
17. Marietta Fafouti - Homemade Joy
18. Godspeed You! Black Emperor - 'Allelujah! Don't Bend! Ascend!
19. Tame Impala - Lonerism
20. Patti Smith - Banga

Το χιούμορ του jumping fish έχει πέσει επίπεδο φέτος. Μάλλον του κόστισε που δεν έβγαλαν δίσκο οι Radiohead φέτος και οι ΧΧ δεν τους αναπληρώνουν.
Το google reader το έχω λιώσει φέτος. Περνάνε πολλές ευχάριστες εκπλήξεις που ευτυχώς λόγω μπλόγκοβίζιον δεν θα τις χάσω (το σπιριτ ζει και μας οδηγεί για άλλη μια χρόνια). Η ήρεμη χρονιά έφερε στην επιφάνεια πολλά μικρά και νέα ονόματα (για να δούμε πόσα θα παραμείνουν...).

Το κορυφαίο κλιπ που έχω δει μέχρι τώρα είναι αυτό (του οποίου ο σκηνοθέτης δεν θα πεινάσει):
  



Το ποστ που περιμένουν όλοι κάθε μέρα (όπως και εγώ) είναι αυτό του Homo Ludens (popoculture). Και αυτό όχι για τις επιλογές του... που μάλλον παραπέμπουν στον παππού του νεαρού που γδύνεται για καλό σκοπό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts with Thumbnails