Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

So you thing you can dance…

     Βρε μανία που την έχετε σε κάθε αρραβώνα, γάμο, βαφτίσια και λοιπές βουκολικές εκδηλώσεις να πρέπει ντε και καλά να μπεις στο κύκλο και να χορέψεις...
     Πήγα το Σάββατο σε γλέντι και έπρεπε οπωσδήποτε να χορέψω! Το ξέρω ακούγεται περίεργο. Δεν είμαι συνηθισμένη περίπτωση. Πρέπει να είμαι μοναδική περίπτωση γυναίκας, και μάλιστα από την Ιταλία, που δεν γουστάρει να χορεύει. Δεν μου αρέσει να χορεύω! Υπάρχουμε και εμείς όμως.
Αυτή η ιστορία που επαναλαμβάνετε κάθε φορά δεν την καταλαβαίνω. Σε αυτές τις βραδιές της μαρμότας μου έρχονται πάντα στο νου δυο τραγούδια. Και τα δύο είναι φρέσκα, δηλαδή των τελευταίων ετών. Και τα δύο ελληνικά. Μπορεί να έχουν τίτλους τόσο αντιδιαμετρικά αντίθετους, και όμως έχουν το ίδιο νόημα. Θέλουν να πουν (και λένε) το ίδιο πράγμα. Από την μια οι The Guydeborians με το Χορεύεις (βρες το εδώ) και από την άλλη ο The boy με το Γιατί δεν χορεύετε ρε;



Βλέποντας τα γεγονότα των τελευταίων ημερών μου έρχεται στο νου και ένα άλλο τραγουδάκι. Όχι και τόσο φρέσκο αυτό.
So you thing you can dance…?



... τον χορό του Ζαλόγγου;

4 σχόλια:

blackpig είπε...

να σε δω να σερνεις το χορο και να ριχνεις και τα τσαλιμακια σου μπροστα και τι στο κοσμο!

la maestra είπε...

κάνω εντατικές πρόβες με τα 10ποντά! εσύ τον κωστάλα να φέρεις να με κρίνει... Πάω για πολλά 10αρια

blackpig είπε...

10αρια δαχτυλα εννοεις?

la maestra είπε...

oti exei o ka8enas...

Related Posts with Thumbnails