Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Cara befana

Εισαγωγή: Εσείς έχετε τον Άγιο Βασίλη που φέρνει δώρα την νύχτα της παραμονής πρωτοχρονιάς. Οι Γάλλοι έχουν τον Saint Nicholas να φέρνει δώρα την νύχτα την παραμονή Χριστουγέννων, και όπου πίνουν coca cola τον Santa Claus. Εμείς, οι Ιταλοί, έχουμε την Befana (Μπεφάνα), όπου την νύχτα της παραμονής των Φώτων (Επιφάνια), φέρνει γλυκά και δώρα στα καλά παιδία, ενώ στα κακά παιδιά φέρνει κάρβούνο. Περιμένοντας την Befana φέτος να δω τι θα μου φέρει της γράφω ένα γράμμα.

Cara Befana,
                       δεν θέλω να μου φέρεις κάτι φέτος αλλά να πάρεις πίσω μερικά δωράκια που μου έφερες την τελευταία δεκαετία.
  1. ασυμβατότητες. Έλεος! θέλω όλα τα software και hardware να δουλεύουν μια χαρά μεταξύ τους. Αν είναι δυνατό μέχρι και τα antivirus! Φτάνει πια να πρέπει να ψάξω πριν από κάθε installation ενός προγράμματος ή μιας συσκευής αν θα μου δημιουργήσει πρόβλημα σε/με κάποιο προϋπάρχον. Θέλω τα νέα προγράμματα και ηλεκτρονικές συσκευές που θα μου φέρεις αν είναι all-sexoual!!! Να κάνούν τα πάντα με όλους και σε κάθε στιγμή.
  2. Format. ΟΧΙ άλλα format. Ακόμα και image είναι ημίμετρο. Άντε μια στο τόσο να κάνεις ένα scan disk, ένα disk defragmenter και ένα clean up disk κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα.  
  3. cell-phone. Μου το έφερες στην ζωή μου στα μέσα της δεκαετίας που φεύγει και σε παρακαλώ να το πάρεις πίσω. Λειτουργεί μόνο όταν δεν πρέπει και όταν πρέπει κάνει νερά.
  4. 10 κιλά. Θυμάμαι στις αρχές τις δεκαετίας ζύγιζα περίπου δέκα κιλά λιγότερο, αυτά τα 00ς μου έφερες για κάθε χρόνο και ένα κιλό. Έβλεπες τα ωραία ρουχαλάκια που αγόραζα, ζήλευες και φρόντιζες να μην μου κάνουν. Ντροπή σου κακιά μάγισσα!
  5. Τον Μπερλουσκόνι. Καιρός είναι τώρα που έγινε Άγιος και Μέγας Rock Star να του δίνει. Άντε παραδέξου το, ούτε εσύ τον αντέχεις πια! Όταν ήταν μικρός τι του έφερνες;
  6. Αποχώρηση από Γιουροβίζιον. Μα είναι πράγματα αυτά; να μην συμμετέχουμε εμείς που δώσαμε τα φώτα του κιτς, του σόου, και του bel canto σε αυτό το πανηγύρι; Δεν μας αρκεί το San Remo. Πρέπει να γυρίσουμε στην Γιουροβίζιον.

Αν δεν καταφέρεις να πάρεις πίσω κάτι από τα παραπάνω τουλάχιστον μην μου φέρεις τίποτα.  
Δεν αντέχω άλλο κάρβουνο. Όχι άλλο κάρβουνο!

μια πονεμένη θαυμάστρια σου
la maestra

4 σχόλια:

blackpig είπε...

sorry alla me tosa kaka den einai i befana ayti poy perigrafeis alla i baba yaga

blackpig είπε...

i skoupa exei sxesi me auto pou lene vouoi un mondo pulito...scopa?

panagos είπε...

η cosmodata η ίδια είναι...

la maestra είπε...

έτσι όπως είναι η μπεφάνα η μόνη 'scopa' που ξέρει είναι αυτή που καθαρίζουν.

Related Posts with Thumbnails